Przejdź do nawigacji Przejdź do treści
  • Strona główna
  • O wydawnictwie
  • Nowości
  • Publikacje
  • Siergiej Łazariew
  • Artykuły
  • Praktyki
  • Wideo
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Artykuły
  • Audiobook do ściągnięcia
  • Bezpłatna praktyka „Spokój i miłość na całym świecie”
  • Bolgaria
  • Chat test
  • Czas realizacji
  • Formy płatności
  • Join Us
    • Rejestracja
  • Koszty dostawy
  • Koszyk
  • Moje konto
  • Moje konto
  • Newsletter
  • Nowości
  • O wydawnictwie
  • Player – Test
  • Polityka prywatności
  • Pomoc – jak korzystać ze strony
  • Praktyki grupowe
  • Program partnerski
  • Refund and Returns Policy
  • Regulamin
  • Reklamacje i zwroty
  • Seminaria
  • Siergiej Łazariew
  • Siergiej Łazariew
  • Strona główna
  • Strona logowania
    • Reset hasła
    • Twój profil
  • Urodzinowa transmisja fragmentu wykładu „Pamiętać o najważniejszym”
  • Wideo
  • Zamówienie
  • Zaloguj | Zarejestruj

PokójHarmoniaMiłość

Oficjalne wydawnictwo Siergieja Łazariewa w Europie

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze prosimy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami za pomocą maila.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny
    oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu
    lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
    W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@satja-juga.pl – udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
    W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Satja Juga Wydawnictwo

ul. Głęboka 25, 43-400 Cieszyn
NIP 548-27-47-638, REGON 523762311
Nasze konto w Millenium bank:
kod BIC/SWIFT: BIGBPLPW
IBAN PL 59 1160 2202 0000 0005 4964 2288

Newsletter

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami oraz produktami pojawiającymi się w naszej ofercie, pozostaw swój adres email poniżej:

Formularz kontaktowy

    * Pola obowiązkowe.

    Przydatne informacje

      • Regulamin
      • Polityka prywatności
      • Formy płatności
      • Koszty dostawy
      • Reklamacje i zwroty
      • Czas realizacji

    Wszelkie prawa autorskie do publikacji w sklepie www.satja-juga.pl są zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie i wykonywanie kopii całości lub fragmentów niniejszych publikacji w jakiejkolwiek formie, jest zabronione i powoduje naruszenie praw autorskich.

    Copyright © Satja Juga 2020 - 2023. All rights reserved.
    Tworzenie aplikacje internetowych Identyfikacja wizualna
    • Moje konto
    • Szukaj
    • Sprawdź koszyk 0
    Twój Koszyk0
    Brak produktów w koszyku
    Kontynuuj zakupy
    0